fredag 10. januar 2014

One week back

Hei alle sammen!
Nu har vi fullført vår første uke tilbake på skolen etter  jul. Å si at jeg skulle gjerne hatt en uke til ville vært en løgn. Fordi jeg skulle så absolutt hatt litt mer tid hvor jeg kunne ha sovet lengre og kanskje besøke noen flere steder, men jeg var glad for å være tilbake med venner på skolen. Eller med de vennene som har kommet tilbake etter jula. Det vil si at vi for det meste av uka var bare 5-6 stk som vil si 3 av utvekslingselevan (Johanna, Giulia og jeg) og 2-3 av våre Britiske venner. De mexikanske, Eloina og Sofia, kommer tilbake i morgen noe som vil si at de er tilbake på skolen på mandag og vi får kanskje en ny italiensk utvekslingselev i gruppa i tillegg. Jeg kommer virkelig til å savne å ha Marta og Marco sammen med oss siden de ikke kommer tilbake, men jeg har lovt meg selv at jeg skal møte dem igjen en gang.

Og selvsag tilbake på skolen betyr også tilbake til lekser. Det har vært ei hektisk uka. Har måtte fullført et prosjekt, en prøve tas, masse mer leske og øving til tentamen in sosiologi så har så absoultt hatt nok å gjøre, men heldigvis er helga tilbake og vi kan slappe litt av.

Sorry for kjedelig innlegg tenkte bare at jeg skulle oppdatere dere litt. Skal prøve å finne noe litt mer spennende neste gang. Bare for å gjøre innlegget litt mer spennende legger inn en sang av Ylvis. God helg alle sammen!



-Emilie Helmine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar