fredag 11. april 2014

Brithday of the best

Gratulere så utrolig mye med dagen 18-årsdagen beste Lillian og Susanne!!
Jeg savner dere så utrolig mye og skulle så utrolig gjerne ønske at jeg kunne ha vært der hjemme med dere og feiret bursdagen deres fordi dere betyr så utrolig mye for meg også går jeg glipp av en av de viktigste bursdagene dere kan har. Dere er de beste vennene jeg kan ha. Selv om ting har endret seg siden ungdomsskolen og jeg ikke lenger ser dere hver dag lengre (kanskje ikke så rart siden vi for øyeblikket ikke er i samme land) så betyr dere mer for meg en dere kan tenke dere. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skulle ha gjort uten dere og jeg vet jeg kan stole 100% på at dere vil være der for meg.
Håper dere får en helt fantastisk feiring.
Jeg gleder meg utrolig mye til å se dere når jeg kommer hjem og jeg lover at jeg skal la dere få overtale meg til i alle fall noen av de tingene dere planlegger å få meg med på.
Ustedes estaís mis chicas hermosas y muy importante para mí. Te quiero <3
Glad i dere <3


- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar