tirsdag 29. april 2014

Meeting Marta again

Jeg tenkte at siden jeg ikke har vært så flink å oppdatere i det siste så skal jeg være flink å også fortelle dere om hva vi gjorde på lødganen (26. april). Det har seg nemlig slik at Marta, en av de italienske som dro hjem til jul, var tilbake her i England på et helgeopphold. Det var utrolig koselig. Vi, som vil si Marta, Giulia, Johanna, Eloina og jeg, bestemte oss derfor for å dra til Birmingham og bruke hele dagen sammen der.Jeg tror vi faktisk brukte meste parten av tiden på Costa kafe, restauranten Handmade burger eller den mexicanske baren Chilacas bare for å snakke. Det ble selvsagt også litt shopping på alle sammen. Jeg fant meg en kjole til bursdagsfeiringen til Johanna neste helg og faktisk 2 par høye heler, et til Johanna's bursdag og et til en senere 50-årsdag vi skal i.
Eloina, Marta, Johanna, jeg og Giulia

Vil dere jeg skal vise dere hva jeg kjøpte?


- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar