mandag 31. mars 2014

X-Factor Tour

Hei! Håper alle sammen har hatt en fin helg. Jeg har i alle fall det (hvis man ser bort ifra alle leksen). Fordi i går var jeg sammen med vertsforeldrene mine og min kjære vertssøster, Giulia, på en konsert. Det var den siste dagen av den Britiske X-Factor Tour'en. Det betyr at konserten var med de 10 beste fra fjor årets X-Factor. Jeg elsker 9 av de 10 artistene. De er helt fantastisk. Den siste har en bra sangstemme, men etter min mening bruker hun den ikke rett noe som gjør de sangene hun synger ikke høres helt fra ut.
Uansett de andre 9 er helt fantastisk. Jeg vet ikke om dere der hjemme har hørt om Sam Bailey, hun var egentlig en fengselsvakt, men hun har en helt fantastisk stemme. Her i England har vi i alle fall hørt en del fra henne, hun ble til og med kalt den britiske versjonen av Celine Dion, noe som er utrolig stort. Hun kom akkurat ut med et nytt album som jeg regner med vertsmor kommer til å kjøpe så snart hun får sjansen.
Jeg filmet deler av konserten. De høres ikke like bra ut på film som de gjorde når vi var der, men dette gir dere kanskje et bilde over hvor utrolig bra det var. Dette er "Arms of an Angel" med Nicolas McDonald.
Vi så Sam Bailey gå rett forbi oss. Jeg kunne ha rekt hanne hvis jeg strekte ut hånden.

Jeg skal laste opp flere filmer for dere senere, men for øyeblikket ønsker ikke blogger å sammarbeide så det blir bare disse to for øyeblikket. 

Spørsmål?


- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar