fredag 14. februar 2014

Mommy's birthday

Gratulere så mye med dagen til verdens beste mamma. Jeg håper du vet hvor mye jeg elsker deg, selv om jeg ikke har muligheten til å feire dagen din sammen med deg. Nyt dagen og feiringen med familien på søndag. Og vit at jeg skulle gjerne ha feiret den med deg, men vi har mange flere så å gå glipp av en blant mange flere får gå bra for denne gang.
Jeg håper du vet hvor mye du betyr for meg, jeg kunne aldri ha byttet deg ut med noen andre i hele verden. Jeg savner de gode klemmene dine og de lange samtalene våre om alt og ingenting. Og det faktum at jeg kan alltid komme til deg hvis det er noe å få en klem og trøst eller råd. Jeg vet at det fremdeles er mulig til å ha slike samtaler over skype og få de rådene jeg trenger, men det blir ikke det samme når jeg ikke kan virkelig se deg. Jeg savner deg utrolig mye, men vi ses snart. Igjen GRATULERE MED DAGEN <3


- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar