søndag 29. september 2013

Birmingham med STS

Hei alle sammen!
I går har var vi i Birmingham sammen med STS. Det vil si Giulia og jeg var der sammen med 34 andre utvekslingselever og de 2 områderepresentantene vi har. Det var 7 andre norske der så jeg fikk snakket litt norsk og det var utrolig godt, men også litt rart i og med at æ ikke er vant til det lengre. Vi fikk en tour rundt i Birmingham og det er en utrolig fin by. Hadde desverre ikke med meg kameraet i og med at det var litt for folksomt der til at det var trygt og vi ble aldri stående lenge nok på et sted til å få tatt bilder. Men jeg har prøvd å ta noen bilder, men som dere sikkert forstår så er ikke kvaliteten den beste.
 Det er en kanal som går igjennom byen og mange gamle bygninger. Det er utrolig fint der. Noe som jeg gleder meg til å virkelig kunne få vist dere senere når jeg får dratt dit en gang det er mindre folksomt.
 På rundturen fant også vi en rødløper. Lurer på hva den skal brukes til? Kanskje det skal være en stor åpning av noe der i området.
 Fashion show. Inne i Bullring senteret hadde de et moteshow for høst moten. En del kule klær, men også en del rare klær.
 Mye kult når vi gikk rundt på Bullring sentret.
 "Skohimmel". Vi fant oss også en "skohimmel". Det var utrolig mye å velge mellom og jeg tror jeg kommer til å kjøpe meg noen nye converse mens jeg er her. Det er utrolig mye å velge mellom.

Håper alle der hjemme har det fint. Også må jeg også benytte meg av muligheten til å gratulere fadderbarnet mitt som ble dåpt i dag og hans forelsdre, søskenbarnet mitt og kona hans, som giftet seg i dag. Dessverre fikk ikke jeg vært der siden jeg er her i England. Men jeg ønsker dere lykke til og håper at dere har hatt en veldig fin dåp og et fantastisk bryllup. =D



-Emilie Helmine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar