mandag 9. september 2013

Første skoledag

Hei alle sammen!
Ja, som dokker sikkert alle forstår så har æ hatt min første skoledag på Wednesfield high school på Sixth Form. Sixth Form består av de som går år nummer 12 og 13 på skolen. De er forbildene på skolen og har mer frihet enn de andre klassene, fritimer og kule lærere (det har sikkert alle på skolen vår).
                     "Skoleuniform"                                                             School-planer
      Svart bukse, blazer og plain bluse 

Så vi starte hver dag i vårt "formroom" for å bli registrert at vi er på skolen og gitt noen beskjeder. I dag fikk vi timeplanene våre. Min er:
Mandag: Fritime før lunsj og sosiologi etter.
Tirsdag: Engelsk før lunsj og psykologi etter.
Onsdag: Matte før lunsj og fritime etter.
Torsdag: Sosiologi før lunsj og fritime etter.
Fredag: Psykologi før lunsj og engelsk etter.

Jeg hadde en veldig fin dag til å være første skoledag. Ble bedre kjent med Kendera og Holly fra forrige onsdag og med Joe og Jamie som jeg møtte i dag. Jeg har Psykologi sammen med Kendra og Holly og sosiologi sammen med Jamie og Joe. Siden jeg hadde fritime de første 3 timene brukte de på å bli bedre kjent med Kendra, Holly og Jamie. De er veldig grei og vi kommer nok til å finne på mye sammen. De hadde vist flere ting som de ønsket å vise Giulia og meg.

Allerede fått de første leksen i sosiologi. Litt tidlig mener nu i alle fall jeg, men, men. Tema: Identitet, samfunnet og kultur.



-Emilie Helmine <3

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar