søndag 22. september 2013

Møte familien

Hei alle sammen!
Nu har vi nylig (1 time siden) kommet hjem fra vertsmors søster, Debbie, sitt hus. Vi dro ditt i 6-tida i går og sov over der til i dag. I går hadde vi en familie sammenkomst hvor vi møtte store deler av vertsmors familie. Vi spiste mye god mat, cupcakes og kaker og hadde det veldig koselig.
Familien vi møtte var vertsmors 3 søstre, mannen til 2 av dem, de voksene ungene til hver av dem ( i alt 2 døtre og 2 sønner), kjæresten til 3 av dem og den 7 måneder gamle dattera til en av drøttene. Også må vi ikke glemme vertsforeldrene mine, sønnen deres og kona hans.
Debbies hus er kjempe stort. Det er en del større enn mitt hus hjemme i Harstad og det sier litt. 6 soverom, minst 3 av dem på størrelse med mitt i Harstad og de andre var ikke så mye mindre. 5 bad, 3 av dem større en det største vi har hjemme i Harstad. Et stort kjøkken, 2 stue + ei stor spisestua.
 Litt bilda fra det rommet Giulia og jeg delte

 Et av de andre rommene
 Stue 1
 Stue 2

I tillegg er det en veldig stor hage rundt huset. Noen av delen var brukt til sauer, hester eller høns.
 "Camrafight" med Giulia

Så som dokker kan se så tok vi en del bilda, hadde det veldig koselig og flirte mye. Det er noe jeg håper vi kommer til å gjenta flere ganger i løpet av året. 
Håper aller dere der hjemme her det like bra som meg! Savner dere alle <3


-Emilie Helmine <3

2 kommentarer:

  1. såå sjalu nu xD glede mæ t du kjæm tbake, må du lage nån goe historie! :D :D
    - Johanne

    SvarSlett
    Svar
    1. Æ kan love dæ at historia er en ting æ nok kommer til å ha nok av =)

      Slett