tirsdag 3. september 2013

Huset

Hei alle sammen!
Nå tenker dere sikker to innlegg på en dag. Jeg må bare si at dette kommer ikke til å bli en vane. Det blir nok et engangstilfelle. Jeg skal ikke snakke så mye her som jeg gjorde på det forrige. Jeg tenkte bare at jeg skulle vise dere huset jeg bor i.

Dette er mitt og Giulias rom. Vi deler. 
Jeg har den øverste seng og hun har den nederste.
Dette er badet til meg og Giulia. Vi har et eget bad, mens vertsforeldrene våre har et annet.
Gangen oppe. Rommet vårt til venstre og badet rett frem.
Stua:
                                                          Spisestua:
Kjøkkenet:
 Bilen til vertsforeldrene mine:
 Gata (mange hus, tett i tett):
 


-Emilie Helmine <3

1 kommentar:

  1. Å høres supert ut! Glede mæ til å høre mer :)<3
    -Susanne

    SvarSlett