torsdag 15. mai 2014

Harry Potter studios

På lørdagen forrige uke besøkte jeg Harry Potter studioet i Watford sammen med Johanna. Det var en helt fantastisk opplevelse. Som en Harry Potter fan kan jeg si at turen var absolutt verdt det. Vi så settet til så mange deler av Harry Potter filmene og fikk vite hemmeligheter om når de ble filmet som jeg aldri har hørt før og aldri kunne tenkt meg til. Jeg kan allerede advare dere om at dette kommer til å bli et langt innlegg, men mest på grunn av alle bildene jeg vil vise dere. Vi tok over 200 bilder så det er så mange å velge mellom.
                                      House points
 Klærne fra vinterballet         //        Reglene til Professor Umbridge
Boys dormroom
 Griffindor commonroom
Inngangen til Humlesnurr's kontor
 The Globet of Fire. Hver av dragene representerer hver av de 3 skolene som deltok i tretrollmannsturneringen. Det andre bildet er av "The Golden Egg". Jeg har aldri merket at det var tegninger på egget, har dere?
Maskene til "The Death Eaters"
 Johanna på nattbussen // Johanna og jeg på "The Hogwards bridge"
 Meg på nattbussen
 Johanna og meg på "The Hogwards Bridge"
 Diagonallmenningen 
Meg foran Ollivander's butikk  // Tryllestavene i Ollivander's butikk
 Galtvort i miniatyr
 Johanna og jeg foran miniatyr versjonen av Galtvort
Johanna og jeg foran Harry Potter studioet


Vi hadde en helt fantastisk tur, jeg tror det er faktisk mulig å se på noen av bildene hvor mye vi koste oss og hvor artig dette var. Det er absolutt noe å anbefalt hvis man liker Harry Potter og har muligheten. Jeg har funnet ut så mye mer om Harry Potter og veien den ble spilt inn. Noen er redd for at ved å se hvordan det ble spilt inn tar man bort litt av magien fra filmen, men jeg kan si at for meg var det absolutt ikke tilfellet.



- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar