søndag 11. mai 2014

Sara's konfirmation

Sara gratulere så mye med konfirmasjonsdagen!

Jeg kan ikke forstå at jeg ikke skal være der på konfirmasjonsdagen din, på en av de viktigste dagene i ditt unge liv. En god storesøster ville ha vært der for deg og med deg. Jeg skulle ønske at jeg kunne ha vært der, men hvis jeg hadde diskutert mer med områderepresentanten ville jeg nok ha fått en adversel og det vil jeg helst holde meg unna. du betyr så utrolig mye for meg at jeg ikke kan forklare det. Jeg begynner nå og forstå hvorfor noen foreldre kjøper ting til barna deres fordi de er borte eller ikke kan være der for dem. Det er det jeg føler nå siden jeg ikke kan være der.
Du er en helt fantastisk søster. Nydelig som bare det, søt, morsom og smart. Jeg kunne ikke ha spurt om en annen søster selv om du til tider kan være litt rotete og jeg er litt som en slave til tider, men jeg kan si at jeg har savnet det mens jeg har vært her. Jeg savner faktisk å rydde opp etter det, men vær så snill å ikke få tilbake den vanen bare fordi jeg er hjemme igjen. Du er en flink kok, flink med barn og dyr og flink å danse. Jeg gleder meg utrolig mye til å se deg danse igjen når jeg kommer hjem. Og se all energien du har i deg (jeg har alltid lurt på hvor du har fått all den energien fra).
Jeg er utrolig glad i deg og har savnet deg utrolig mye i løpet av dette oppholdet, men nå er det bare litt under 2 uker til vi ses igjen. Jeg vil nok si at forholdet vårt har utviklet seg mens jeg har vært her selv om vi er mange mil unna hverandre.
Jeg håper du får en helt fantastisk dag som du aldri kommer til å glemme. Konfirmasjons gaven fra meg får du når dere kommer hit til England. Et hint på hva det er: det er rundt, men mindre enn en rokkering. Som en del av gaven får du også en filmkveld med meg hvor du bestemmer filmene og godteriet, brusen, etc (uansett hva du vil ha) og jeg spanderer. Vi ses snart. Glad i deg.



- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar