fredag 30. mai 2014

Little Mix consert and Debbie's party

Jeg tenkte at siden jeg nå har tid så skal jeg fortelle dere litt om de to siste ukene. Fredag den 16. var jeg på Little Mix konsert sammen med Johanna, Kristin (norsk utvekslingselev) og en britisk venn av Kristin. Det var en utrolig bra konsert. Tror ikke jeg har sunget så mye på lenge, det sier vel litt siden jeg har alltid en sang på hjernen som jeg nynner på. Little Mix er utrolig flinke "live" artister og dansere. Jeg vil si konserten var absolutt verdt alle pengene.

Mens lørdagen gikk det litt tid til å sitte i sola og resten av dagen til å gjøre oss klar til bursdagen til søstra til vertsmor. På kvelden var det nemlig storfeiring av 50-årsdagen hennes. Det var faktisk utrolig koselig, er ikke helt sikker på hvor mange gjester det var, men det ble i alle fall mat, drikke, musikk og dans. Selvsagt litt slitsomt med høye heler, men hva kan man forvente det er høye heler?

Det var noen fantastiske to dager med venner og med vertsfamilien. To minner jeg aldri kommer til å glemme.  



- Emilie Helmine

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar